2012. máj. 7.

the Avengers [2012]

hát ez király volt! OO szeretem, ha azt kapom, amit várok, és az Avengerstől pontosan azt kaptam: zúzást, akciót, poénokat, lazaságot, látványt és hogy a karakterek hozzák a formájukat. egytől egyig pipa. az egyetlen hatalmas bajom az egésszel, hogy nem tartott még néhány órán át. ültem a moziban, és mikor rájöttem, hogy elérkezett a döntő csata, azt gondoltam, hogy ne már, még nincs itt az ideje! 
klassz, hogy Amerika kapitány megragadta végül a gyeplőt; Thor mindig jókor és jó helyen istenkedte el magát, lesújtva a pörölyével meg dobálva a villámait; Sólyomszem nekem nem igazán hozott semmit a pro íjászkodásán kívül, de lehet, ez az én bajom; a Fekete Özvegy már megint rendesen dekoratív volt no és ügyesen aprított; és hát egyértelműen Tony Stark for President!
Bruce Hulk Bannert direkt hagytam ki a felsorolásból: vele kapcsolatban már említettem nagy fájdalmamat, hogy végül nem Norton játszotta tovább a karaktert. ezúton kérek elnézést a bizalmatlanságomért Mark Ruffalotól, akit a csere miatt már alapból leírtam magamban, és aki emiatt azóta nyilván álmatlanul forgolódott éjszakánként... so please forgive me, Mr. Ruffalo... pazar volt! visszafogott, ízléses, izgalmas, szimpatikus. hiába imádom Edward Nortont, egy percig se hiányoltam. Paul Bettany hangját viszont igen. már csak miatta is kötelező legközelebb eredetiben néznem. bár az Avengers filmek szinkronjai különben szerintem teljesen okésak.
amik a legjobban rúlzottak: Tony Stark Black Sabbath pólója, Tony Stark egója, Coulson ügynök úgy en bloc, a beszólások, erdei cívódás, Hulk vs. Loki... hát az mekkora volt már!? XD na igen, Loki... azt mondtam, majd eldöntöm, a Vasembernek vagy Lokinak fogok-e drukkolni. hát... nem sikerült eldönteni. Tony Stark túlságosan atom cool és két ujjával privatizálja a világbékét, Loki viszont egy ős-mardekáros, bastard istenség. különben meg nem is muszáj döntenem, nem?... na.
a várva várt Avengers tehát megmérkőzött, megméretett ééés diadalt aratott!... de hogy mér idézek már megint a Lovagregényből... na mindegy. Tony Stark rocks and Loki is a god, you dull creatures!

10/9

Nincsenek megjegyzések: